سایت آی آر کره

دانلود رایگان فیلم و سریال کره ای

سایت آی آر کره

دانلود رایگان فیلم و سریال کره ای

سایت آی آر کره

آدرس جدید:
www.myirkorea.in

آدرس ثابت:
www.myirkorea.xyz

بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

آدرس جدید :)

شنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۱۳ ب.ظ

سلام دوستان عزیزم😍
از این به بعد میخوایم توی یه فضای جدید و کاملتر با امکانات بهتر ادامه بدیم🙈😍 این مدت اخیر نتونستم به درخواستیها رسیدگی کنم و جواب کامنتای پر مهرتون رو بدم🙄 که دلیلشم آماده سازی سایت جدید بود😇 که وقت زیادی گرفت😅
یکی از مزایای آی آر کره کامنتای ارزشمند شما دوستان گلم بود😍 لطفا تو این فضای جدید هم حمایتمون کنید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید😌 و مثل قبل بهمون امید بدین تا بهتر از قبل ادامه بدیم😇😍
لطفا از این به بعد از آدرس جدید فیلمها رو پیگیری کنید🤗 و مثل همیشه با نظرات خوبتون به بهتر شدن آی آر کره کمک کنید❤️
🎈🎊🎉🎈🎊🎉🎈🎊🎉🎈🎊🎉🎈🎊🎉🎈🎊🎉🎈🎊🎉🎈🎊🎉🎈🎊🎉🎈
آدرس جدید😊
www.my3irkorea.pw
🎈🎊🎉🎈🎊🎉🎈🎊🎉🎈🎊🎉🎈🎊🎉🎈🎊🎉🎈🎊🎉🎈🎊🎉🎈🎊🎉🎈

  • ۹۶/۰۲/۱۶
  • ۵۸۵۶ نمایش
  • گلی ❤️

نظرات (۱)

سلام مبارکه
فقط ظاهر اینجا خیلی قشنگتر بود
هم بخاطر تم روشنش
هم سادگی قالب
کلا ارتباط گرفتن با ظاهر سایت جدید سخته
امیدوارم قالب قشنگتری براش بزارین
:)
پاسخ:
سلام، ممنون.
قرار بود دیگه به کامنتای اینجا جواب ندم ولی الان لازم شد جواب دادن.
قالب سایت بهترین قالب موجوده که از همه نظر سرتر از قالبهای بلاگ و کلا همه سایتهای کره ایه، هم از نظر ظاهری هم باطنی.
اینکه اینجا دسترسی ها راحت تر شده بود بخاطر این بود که از حداقل امکانات خواستم به بهترین نحو استفاده کنم و همه زحمتارو به جون بخرم تا مخاطبم اذیت نشه. برای مثال همین اسامی سریال ها و فیلمها که بالای صفحه بود یکی از سخترین کاراییه که انجام دادم تا همه بتونن راحت ازش استفاده کنن و حتی متوجه کمبود امکانات نشدن. و بار آخری که فیلتر شد دیگه درست نکردم و شاهد بودم چقد همه اذیت شدن. البته درست نکردن لینکا از قصد نبود و چون وقت نداشتم درست نکردم.
از هر لحاظ که حساب کنیم اینجا انگشت کوچیکه سایت جدیده و درست کردن سایت یک ماه وقت گرفت و نمیشه راحت بردش زیر سوال. انتخاب رنگها و چیدمانش همه به انتخاب خودم بوده و سعی کردم همه پسند باشه.
علاوه بر اینها قالب جدید تو همه سیستم ها و گوشی ها درست نشون داده میشه و نقص سایتای دیگه رو نداره، یعنی شاهد بالا پایین شدن نوشته ها، تو هم رفتن متنا، بهم خوردن ترتیب مطالب نیستیم و کلا نقصایی که خیلی جاها میبینین تو آدرس و قالب جدید نمی بینین. یعنی هم استفاده راحت برا خودم و هم شما :)
یه مدت که استفاده کنین حتما میتونین ارتباط بگیرین باهاش و متوجه میشین چقد نسبت به اینجا بهتره :) و یه نکته مهم اینه که اول همه مخاطبای اینجا با همین قالب هم مشکل داشتن و رفته رفته عادت کردن بهش. خودمم همین ذهنیتو داشتم که اینجا خوبه اما از وقتی درگیر سایت جدید شدم دیدم چقدر بهتر از اینجاست :)
این توضیح رو برا همه نوشتم نه فقط شما، چون همین ابتدا زوده قضاوت و بعد مدت کوتاهی به حرفم میرسین :)